fbpx

מארגנים מוזיקה לרחבת הריקודים? איך תבחרו די ג'י לחתונה

מארגנים מוזיקה לרחבת הריקודים? איך תבחרו די.גי לחתונה

כשנשאלו בני זוג מה הפעולה הראשונה שהם עשו אחרי שסגרו את חתונתם עם גן אירועים בשרון, הם השיבו:;ברור, לא?! די.ג'י כמובן. זה הדבר הכי חשוב בחתונה. ואכן מי שקובע את הטון של האירוע במידה רבה הוא האיש שאחראי על המוזיקה, ואם בחרתם נכון, אז סביר להניח שתזכו לארגן חתונה בלתי נשכחת.

אגב, בני הזוג שהתחתנו באותו גן אירועים בשרון בהחלט בחרו נכון.

אז בואו נדאג שגם לכם יהיה האירוע הנכון, כזה שבו החברים והחברות לא ירצו לרדת מרחבת הריקודים כל הערב. אז לא משנה אם בחרתם גן אירועים בשרון או בכל מקום אחר, העיקר שתהיה רחבת ריקודים... טוב זה בטוח שיהיה.

קיבלתם המלצה על די.'גי, האם זה מספיק?

המלצות זה נהדר, אבל אל תתבססו רק על המלצות. לכו עם החיבור האישי שלכם לדי.ג'י, בדקו אותו בעצמכם. לכו לראות אותו בעבודה. דברו אתו בטלפון ועדיף שתיפגשו אתו. בדרך כלל אם יש קליק ראשוני, סימן שהוא בראש שלכם. ומכאן אפשר להתקדם.

מי נותן את הטון?

לדי.ג'י בוודאי יש את הידע המקצועי המלא על מה שהולך, ומה עובד בחופה, ומתי כדאי לתזמן את ריקוד הסולו שלו, אבל... זה לא אומר שמה שהוא מציע הוא קדוש. יש לכם מקום להביא את האג'נדה שלכם, כדי שהאירוע שלכם יהיה בסגנון שלכם.

למשל, בני זוג שבחרו לחתונתם אולם אירועים בשרון החליטו שהם רוצים לעשות משהו קצת שונה עם המוזיקה. הם ביקשו מהאורחים לפני החתונה לשלוח להם שיר אחד שהם אוהבים לרחבת הריקודים, ומהרשימה יצרו את הפלייליסט לאירוע.

אז אם גם אתם רוצים לייצר לכם חתונה ייחודית בדומה לזו שהייתה לבני הזוג שהתחתנו באותו אולם אירועים בשרון, חשבו על כיוון, נפצו מסכמות, ואם יש לכם די.ג'י ממש קול, הוא בוודאי יזרום אתכם.

בודקים אם הסאונד איכותי - גן אירועים בשרון או בכל מקום אחר

פלייליסט זה דבר חשוב במיוחד, וגם די.ג'י טוב, אבל מה יקרה אם הסאונד לא משהו. בדקו את העניין עוד לפני שיגיע ערב החתונה. אם האקוסטיקה אינה איכותית, לא משנה כמה תשקיעו, זה פשוט לא ישמע טוב.

בקרו בגן אירועים או אולם אירועים בשרון או במקום שתבחרו לחתונה, ובדקו את איכות הסאונד. איך תדעו אם הסאונד אכן טוב? אתם פשוט תדעו.