fbpx

רעיונות למסיבת רווקות

רעיונות למסיבת רווקות

כל החברות שלי אומרות שכדי לארגן מסיבת רווקות צריך להיות מקורי יותר מאשר לארגן חתונה...
נדרש מאיתנו לתכנן ולהפיק ערב משובח שלא ישכח, צריך לקבוע את המועד המתאים ביותר לפני החתונה, לדעת את אלו חברות להזמין, לכוון לדברים שהכלה אוהבת וכל זה תחת תקציב שיתאים לכולן.
אנו באמדו אולמות וגני אירועים במרכז דאגנו להביא לפניכן מספר רעיונות מקוריים, זולים ומלאי משמעות שיתאימו לכל אחת ואחת מכן, אז פנינו לאנשים הכי יצירתיים במחלקת האירועים שלנו כדי לקבץ עבורכם כמה רעיונות למסיבת רווקות מושלמת.

ערב בנות תחת כיפת השמים :

זה יכול להיות בגג הבנין , בחוף הים או במרפסת של אחת הבנות. כל שעליכן לעשות זה להתעדכן בתחזית מזג האוויר ( בתקופת החורף ) , לבחור לילה ללא ירח ( תחילת/סוף חודש עברי ) כך שהכוכבים יודגשו בשמים וכנל כוכבת הערב J , לארגן שקי שינה נעימים, יין אדום ופלטת גבינות מוזיקה. סדרו את שקי השינה בצורת כוכב הביטו לשמים וחפשו כוכבים נופלים, אל תשכחו לבקש משאלה...

חדר בריחה בבית :

אם בא לכן להיות יצירתיות ומקוריות ולא בא לכן לצאת מהבית, תוכלו להכין חדר בריחה באחת הדירות של מי מכן. את הרעיון לנושא חדר הבריחה והחידות תוכלו לשאוב מעולם הרווקות ומהעבר המשותף שלכן.

המרוץ לחופה:

אז בחרתן להיות יצירתיות ומקוריות ובכל זאת החלטתן לצאת מהבית, הכינו כתבי חידות משעשעים ופיזרו אותן לאורך כל מסלול שתבחרו, אפשר בעיר מגוריכן, חורשה של קקל או אחד מהפארקים הגדולים, חלקו לזוגות את החברות המשתתפות וצאו לדרך, אל תשכחו שכאן אין זוג אחרון ...

ספא:

אתן עובדות קשה, מתמרנות ממשימה למשימה, הלחצים של היום יום מקשים על שרירי הגוף שלכן ואתן לא מוצאות זמן לעצמכן. זהו הזמן הטוב ביותר להשקיע בעצמכן ובכולכן. התחילו את הבוקר בטיפול לגופכן באחד ממכוני היופי, משם תלכו להתפנק במסאג' מרגיע ונעים ולבסוף תוכלו לקנח בפיקניק מפנק במקום רגוע ושליו.

ערב הפרשת חלה :

כיום טרנד מאוד יפה למסיבת רווקת, במידה והכלה רוצה ניתן לעשות זאת גם לאחר המקווה בליווי שירה, מוזיקה, ואוכל משובח וכמובן הרבה שמח. ניתן לעשות את טקס הפרשת החלה יחד עם רבנית מפורסמת שתקסים את האירוע. אכן ערב מעניין וחוויה בלתי נשכחת.

לסיכום, באמדו אולמות וגני אירועים בשרון ובמרכז תוכלו להיפגש עם מארגני האירועים בעלי הרעיונות הטובים ביותר ולקבל את כל האינפורמציה הרלוונטית עבורכן.