fbpx

קבלת פנים נוכחות חובה?

להשתתף בקבלת פנים? או לא זאת השאלה!

כשעידן רייכל אומר בשירו והנה היום הגיע עכשיו מבטיח שאף פעם לא תהיה לבד הוא בטח התכוון ליום החתונה, השאלה האם הוא התכוון שגם האורחים בקבלת הפנים לא יהיו לבד...?
באמדו אירועים עשינו בדיקה מקיפה האם נכון שהחתן והכלה יסתובבו בין האורחים בזמן קבלת הפנים או עדיף שבפעם הראשונה שהם יפגשו את האורחים פנים מול פנים, תהיה אחר החופה או ברחבת הריקודים?

במאמר זה נביא בפניכם את היתרונות והחסרונות בנוכחותם של החתן והכלה בקבלת הפנים, ספין קטן...ההחלטה בסוף היא שלכם!

אז למה כדאי להיות נוכחים בקבלת הפנים:

דמיינו את עצמכם, מוכנים כבר בחדר המפואר שבאמדו אירועים פינקו אתכם, אתם אחרי הנשנושים הקטנים , הכול מוכן וזה הזמן לצאת לחופה ואז... מנהל האירוע אומר לכם שטרם הגיעו 50% מהאורחים ולכן אין בכלל טעם להתחיל בחופה, ההמתנה המתישה והלחץ הנפשי מקשים עליכם לפני אחד הרגעים הכי מרגשים של חייכם. התערות בין האורחים תפיג את המתח ותכניס אתכם לאווירה של הערב, הורדת המתח וקבלת פני האורחים תיצור תחושה נפלאה ואתם תרגישו שאתם באמת המארחים של הערב.

דבר נוסף, במידה ולא קיבלתם את פני האורחים בתחילת הערב, תצטרכו לעשות זאת ברחבת הריקודים תוך כדי קפיצה וריקוד...הלוא כולם ירצו להגיע ולברך אתכם במזל טוב, קצת קשה לחבק את הבוס של המשרד כשאתם מזיעים ומתוזזים...

ולמה לא כדאי להיות נוכחים בקבלת הפנים:

השקעתם, עמלתם וטרחתם על היום הזה כמו שלא קרה באף אירוע של חייכם, ירדתם לפרטים הקטנים ביותר ברמת רחל בתך הקטנה. עכשיו אתם אחרי הכול , יושבים בחדר הצדדי של האולם ומחכים לכל בעלי המקצוע שיתנו את הפייט של החיים שלהם כדי שלכם יהיה את האירוע היפה ביותר.
בעוד כמה רגעים תובילו זה את זו לחופה, הרגע שבו אתם צריכים להיות צלולים ורגועים .כדי להגיע לרוגע הנפשי הזה ובכדי לייצר את הנירוונה האידאלית סביבכם אתם צריכים להירגע ולשבת בחדר אינטימי ומרגיע שהכנו לכם באמדו אולם אירועים בשרון ולהתכונן אליו נפשית. הדבר האחרון שתרצה כלה ביום חופתה זה להסתובב בקבלת הפנים ולהתלכלך מאיפור של אחת האורחות או מרוטב אסייתי על השמלה הצחורה והיפה שנתפרה רק עבורה.

לסיכום, אנו באמדו – אולמות וגני אירועים במרכז נספק לכם את כל השירותים שיתאימו לכם ברמה האישית, נדאג לפרטים הכי קטנים ונוודא שכל אירוע שתערכו אצלנו לא ישכח לעולם. כל שנותר לכם זה ליצור איתנו קשר והשאר כבר עלינו.